Wednesday, March 23, 2011

D to the E to the L to the I to the M to the A : DELIMA -_-!

Assalamualaikum readers :)
hari ini hari rabu , betulkan ? :)
menghitung hari aku nak abes prakikal kat Kastam Diraja Malaysia Johor.
waaa ~ byk perkara yang aku kene pkir lepas nieyh. Jom tlg aku pk kan masalah :D [stress]

Lepas praktikal , kne cari kerja , nak bayo utang si PTPTIPU 2. beban nyee . Sokay la 2 tangungjawab aku kan sebagai seorg peminjam dan seorang pelajar yang berdedikasi HAHA. Lepas nieyh bukan bergelar student lagi , tetapi seorg pekerja, OUH ! pekerja ? BOSS ? tak pun KULI ? HAHA 2 yang kita nak tau 2, Moh kite menyingkap perasaan aku yang tengah dalam dilema sebenarnye , What The Heck la perasaan aku nieyh.

Aku dapat kerja , tp aku dalam dilema, antara kat sane @ kat sini. walaweyh kusut sekejap, nak senang kew @ aku nak susah, 2 yang aku tak tahu. Kecian pulak ngan bpk aku kalau aku keluar JB, Tp kesenangan aku sbb aku da dpt kerja 2, y ! y ! y ! perasaan 2 ade pd aku skrng ! plezz laa :(

Adoyy ! aku bukan ank manje, tp bpk aku manje kan aku [ank manje tak 2 ? @_@]
Mak aku pernah ckp, kalau aku g jao, bapak aku nagess ! uwaaa ~ jgn begitu abah ! adik syang abah ngan makk, ta mo nages2 okayy :), now bpk aku da lepas kan aku, tp aku plak yang susah nak pegi ! cm mane nieyh ? sape yang bule tlg aku ? [diri sendiri jek yg bule tlg :D]

D to the E to the L to the I to the M to the A !
DEELIIMAAA
wahh cm ne nieyh ? tak kan aku nak ikut kate hati ? kdg2 kate hati pown tak bule pkai, HAHA, mase semakin suntukk , TIDAKK !

P/S : Ya Allah tolong la hamba mu ini membuat keputusan :(( untuk kebaikan semuaa .

3 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. nurul : 2 la , ngah pk , yg jao 2 da confirm da , 24/4 masok keje , cm ne ek ?

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...