Monday, December 13, 2010

oh uya emang kuya !



law kowg tgk title kat atas 2 , agk pelik kan .
ha , emang , sape yg dok johor and yg dpt siaran indon jek ,
leyh taw rancangan realiti 2 . [law korg tgk at youtube 2 , aku tak taw la kan]
peh ! have fun kowt law kowg tgk . aku yg tgk kdg² , tergolek² ketawa .
nak taw pew yg dowg wat .
uya 2 magician a . TP die nieyh , bile hipnotis org . emang gerek , wa ckp lu .
ye la , mane tak nye . rahsia yg korg pendam dari org sekeliling kowg bule pecah cm 2 jek .
OMG ! seram !
HAHA , oke²  aku bg korg 1 contoh situasi dalam cite 2 .
SITUASI :
ade 3 org tgh duduk di 1 cafe .
3 org 2 , 2 perempuan , 1 lelaki .
oke yg perempuan 2 kapel ngan lelaki ,
dalam situasi nieyh aku bg name die , ina dan jamal [bukan name sebenar]
yg kawan die aku bg name peah .
oke , uya pown dtg dekat 3 org 2 la ,
then dye tny , ade rahsia tak ?
mesty la die ckp byk kan , HAHA .
then die tny sorg² , start dari situ ,
mula la hipnotis , ha !
hipnosis dye menggunakan api ,
ye la , bile korg tgk api , korg akan tido .
terbongkar lah , sebenarnye yg jamal nieyh tipu ina , ina tipu peah 2 ,
peah nak saketkan hati jamal 2 , then , bla ,bla ,bla .
ha ! tgk , tp bgus nye , uya akan selesai kan masalah dorg nieyh .
2 yg best :)

contoh gambar yang aku amek dari GOOGLE ,
 yg tgh baring 2 aku tak taw knp , :DD
time nieyh die tgh tny² kowt .
tak pasti sgt .


cara die hipnotis org .
die tgh tny la 2 .
hu² .

die akan buat semua nieyh kat tempat terbuka , mcm shopping mall ,
mane² yg terbuke la , ha !
pas2 mula la dorg lari law tgk si uya nieyh ,
yela takot kene hipnotis ,
hihi . :))
yang best nye lg , anak dye , name cinta  pown magician .
fuyyoo , kecik lg kowt , lbih kurg 5,6 tahun cm 2 la .
da ade rancangan sendiri name rancangan 2 , cinta juga kuya .
si cinta nieyh bule bace fikiran kita , dan mase lalu kite ,
hebatt kan ?
law korg nak tgk just search at youtube oke , not redtube agagaga !
search la , uya emang kuya okayy
aku nak upload video lambat , sorry kayy :))
selamat menonton ,

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...