Friday, December 3, 2010

menconteng belog : 3 (SUMPAH saya SAYANG awak !)

new post la sayang .
assalamualaikum :)

saya mintak maaf :(


ish awak !
jujur saya nak katekan kan awak , saya sayang awak !
HARGAI awak sgt2 sepenuh haty saya nieyh !
walaupown kdg2 saya nieyh suke wat awak mara , kecik aty dgn saya ,
SUMPAH awak , tak terniat kat haty saya nieyh nak buat awak ,
Ya Allah , awak selame kita kawan dan kapel selame 5 tahun nieyh ,
saya yang byk bersalah dgn awak !
tp awak , saya nak sgt at awak , walaumcm mane pown !
awak igt lg kenangan kite ?
awak igt janji2 kite ?
awak saya tak pernah lupakan awak !
walaupown saya tak berharte dan secantik seperti org lain ,
dan tak romantik dgn awak , 
tp saya tak buleh dgn org lain kecuali awak !
ye , hari2 kita gado , SBB pagai saya ,
saya dah cube utk ubah pagai saya menjadi yang terbaik dan terbaik ,
kalu itu belum ckup ,
saya berusaha utk dpt kan haty awak semula .
JANJI !
saya nak kita bahagia cm mula2 kita knl dulu :)) saya tak kan wat awak lg .

stop typing :((
daa ~



No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...