Monday, December 6, 2010

menconteng belog : 8 ( Budak Zaman Sekarang advance ! )

sini anak² , 
ibu nak cerite sini .
[tak gojes plak cm nieyh LOL :DD]

td aku menerjah lah FB aku tuh , agk busan la kan ,
ble aku refresh byk kali , terkeluarla 1 wall picture , dari Oh! Media ,
mule² 2 cm agk pelik la , tgk tajuk dye kan ,
bile tgk org kumen 2 cm lawak ,
yela time 2 gmbo 2 kecik mane la aku cm dye tulis pe bende kan ,
 so aku pown apew lg , menerjah la wall picture dari Oh! Media 2 ,
mule bace jek dah lawak dah ,
korg nak taw pe ?
jeng , jeng , jeng .
nebes tak ? [aje gile aku nieyh ]
budak sekolah rendah tulis surat cinta then cekgu dye dpt tangkap , 
peh ! gigih betul budak 2 kan ,
aku dulu nak tulis surat cinta pown pk 60 kali ,
HAHA :DD
setakat dpt biodata , ngan bg biodata 2 , perkare biase la noks !
xixi ;)

meyh aku tunjuk kan kart korg surt 2 :
haha ! gojes dan gigih budak nieyh , :D
sweet like candy uolz !


komen di FB :
tgk , la , budak skrng lebeyh advance dari kite dulu² kan :)

P/S not PMS : sape² yg dah terbace bende 2 , apa pendapat korg lah kan , sebagai mude belia di zaman sekarg ? hee .



2 comments:

  1. aku kasi 5 bintang setengah sebab kejituan dan keazaman beliau. kwang3

    ReplyDelete
  2. haha . keazaman budak2 sekarang ,
    kite sebagai org yg lebih tua ,
    kene bg semangat .
    HAHA :DD

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...