Friday, December 3, 2010

menconteng belog : 2 ( menganggu fikiran)

Assalamualaikum .

haish , baru berapa bulan meninggalkan kawan2 di kolej ,
da aku asyik terigtkan dorg nieyh , Hampeh la aku kan ?
haha :D .
na cm ne ag kan , da ary2 dok pandang muke yg same , mane ta nye ,
ble dok sowg2 terigt la gelagat dowg 2 ,
lg2 mbe2 aku la , na aku senaraikan kew ?
gilew ramai tol dak kelas aku tuh ! 
haha, 6t la aku upload an saje pic mereka :)
nieyh la dak kelas aku , DTM group A ,
kiteorg dari kolej INSTEDT , bandar penawar , kota tinggi johor .


now , mbe2 aku , yang admin nye menamekan group kami sekawan crew .
hebat tak hebat la kan , ade 10 org jek setakat nieyh ,
tak taw la bile na bertambah Ahli yg mendaptar 2 kan ,
skunk aku upload kan pic mbe2 aku dari sekawan crew :)
rindu gilew lah kat kowg weyh !
 Alamak ! gambo kawan aku ag sorg ta de , ta pew la aku kenal kan name dye la keyh ,
name dye ecot , ade pic dye kat aku punya belog tuh :)
 aku akan kenalkan 1 per 1 kawan aku nieyh :
dari kiri cepat jalan ! xixi !
ceit bergurau saje :)
dari kiri (ehem2) : syafiq , tenet , tariq , rahman , aku :) , ija , zuna , afiq , awe .
ecot tak ilot time kiteorg photoshoot , HAHA , ta la time nieyh dye saket :( ,
byk lagi gambo yang kiteorg ambik , mls jek na upload , 
byk sgt memory larh dgn kowg !
next year kiteorg LI @ praktikal , tp jumpa muke yg same , so ta la boring sgt kan :)
hehe . miss, miss , miss , mereka mereka sgtsgt ! mau upload la pic tak jd na mls2 :)

Kenangan dengan mereka :)





 haha gambo dowg g raye pown aku terupload ,
tak pew kan awak2 tak marakan :)
rindukan semua nieyh :)
harap memori kita semua tak pernah luput :)
TERIMA KASIH KAWAN :)

p/s : cara saya menaip dan menggunakan bahasa , dan shortform , sgt tidak memuaskan hati ,
harap maaf segala kesulitan amat dikesali , saya akan cube murebah semuanya :)
 
  

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...