Sunday, December 12, 2010

♥ Mood Berbunga² cinta ♥

oh , suda 1 hari aku tidak mengupdate entry ye .
mesty korg ade yg rindu aku kan , [ade kew ?] :DD
hu3 , rindu jugax rasenye aku tak mengupdate entry , nak wat cm ne , dlm mase 1 ari 2 , aku jd bingung ngan diri aku . [klaka kan ?]
ha ! korg pelik kan ? .
ye aku sendiri pelik , y ? y ? and y ? aku bule binggung dgn diri aku ,
sbb aku agk tertekan dgn keadaan sekeliling aku . ha! yg itu aku tak bule la cerite . [rahsia disitu :)]

now , i'm back !
taadaa ! dgn kejituan dan kegigihan utk menulis entry kali nieyh .
ya ! Mood aku Berbunge² Cinta , y ? mesty korg da pk kan ,
ade yg da taw . hee , tengs la yg da taw 2 :)
mesty la bout si die

hepy la kan , bile si die mengucapkan kate cinta ,
right ? same la ngan aku .
ye . aku ade something la utk si die .
alahai ! tetibe nak romantik plak kan ,
ye² . aku emang tak romantik , but kekadang jek la :P
[dalam mood yg tidak terkawal ] .
korg jage²  haha :DD . just kidding keyh :)

okayy , meyh lihat Mood aku .
yaww ! agk mengelikan sikit (-_-")


erti meghargai


yes ! i do love u ,
betul ! saya sygkan awk !
dan cintakan awk !
sepenuh hati !
ye , kdg² awk suke wat saya geram kat awak .
tp saya taw knp awk cm 2 , sbb awak nak saya syg awk ape ade nye kan ?
awak selalu sgt usik saya ,
ah ! saya selalu kate saya geram bile awak usik saya cm 2 ,
tp saya taw knp awak wat cm 2 , supaye saya selesa bile ade dgn awak kan ?
awak selalu wat saya menangis dgn kata² awk , 
ish ! saya rimas , 
tp saya taw awk nak saya jd yg terbaik utk awak kan ?
awk kdg² suke wat saya gelisah ,
saya tak suke !
tp saya taw knp , sbb awak nak tgk saya bule tak idop tanpa awak kan ?
saya tak bule !
oh ! racun apekah yg awk bg kat saya ,
sbb saya begitu menyayangi awk dan mencintai awk ,
dan saya taw !
 byk² perkare yg awk wat , semua nye utk kebaikan saya dan kite bersama kan ?
kdg² saya tak rety meghargai apa yg awk wat .
awk tetp bg saya peluang .
sumpah awak !
saya belajar utk menghargai awk ,
ye , saya da dpt !
dari setiap pekare itu semua , saya mula belajar , menghargai , mencintai , menyayangi ,
memahami , bertangungjawab , kesetiaan :)
untuk awak selamanye , saya akan tetap mengingati awk .
walau terpisah jasad dan nyawa sekali pown ,
hanya awk , CINTA PERTAMA DAN TERAKHIR SAYA
AZMAN B. SANIP
insyaAllah , amin ~

P/S : pless dont do this at home , ohh , malu , berjiwang .







No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...