Thursday, December 9, 2010

oh ! RINDU (T_T)

selamat pepagi :)
aku nieyh tetibe jek rindu kat die , ntah kenape ntah .
anyway nak g taw la . aku jrg update entry smlm . sbb tenet nieyh agk slow .
jd , skrg aku da muncul , jeng3 !
jom , jom , have fun ngan entry aku :)
 
 
ish ! aty aku jd tisu , bukan tisu tandas oke !
sbb aku rindu la kat die kan .
nak cm ne , aku redha [ayat pasrah kowt]
Rasa nak menangis ,
Bila rasa rindu 2 dtg kan ,
cek nak wat lagu mana .
cek kene tahan saja lah [wah ! tetibe ade loghat]
ye ! ye ! dan ye !
bila kita rindu some1 tuh ,
pew kite wat ?
law aku , ckp , dan ckp , yg aku terlampau rindu die .
oh tidak !
bertahan sungguh rasa rindu aku nieyh :D

 utk menghilangkan rasa rindu aku ,
tips2 nya : [peh ! aku dah kenape bg tips plak]
teruskan saje membace abaikan kurungan diatas ,
  • pertame-tamenye , aku nak ilangkan rase rindu yg menebal didade nieyh . ceewah ! . tataplah gambo die . sepuas hati korg lah , sampai korg rase nak ilang rindu 2 . kalau tak ilang aku tak bule wat pe . hee
  • ok , kalau tak menjadi , hantarkan pesanan ringkas kat die .kalau die tak reply . tak de kredit la 2 .[agknye (-_-")]
  • kalau tak ilang lg rindu 2 , tepun la die . insyaAllah die angkat , kalau die 2 tak busy . die angkat , agk2 law korg tekan button ijau 2 , berbelas or puluh² kali , maap la , busy la 2 .
  • ha ! kalau tak ilang rindu 2 lg , aturkan tarikh tok berjumpa dan spend time dgn die. senangkan . tak payah la nak rindu² lg , da ade dpn mate .
agak² la kan , bule pakai kew TIPS aku 2 ? [kebingunggan (-_-!)]

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...