Friday, December 10, 2010

si seha gembeng :') ade ape dgn gembeng .

[tgk² aku nages , maap la gambar kabur . terok kan . xoxo gembeng]


ramai yang tertanye² , y ? kenape ? suke ke ? ape ade kat name 2 ? gembeng ??? . npe tak letak name len ? ish tak best la name 2 , tukar la name laen .
ouh ! aku sungguh heran . eh ! aku heran kew dorg yg heran , ntah la .
begini la semua , atas keperihatinan korg bout gembeng 2 . meyh , duduk depan laptop , or pc korg , nak menyiarap pown bule la , janji korg selese , oke :) , bace dgn penuh tekun dan kesabaran .


ye , aku seorg aty tisu :'c . ye sungguh !
dari aku kecik sampai skrg , sungguh tisu aty nieyh , bile kene siram air jek ,
lembut , sensitif , ouh tidak ! , ye , itu la seha .
sejak dari aku bayi , aku seorg yg gembeng , sampai la , akak , abg , makcik , pakcik , sepupu sepapat , atok , nenek aku , gelar aku gembeng , time aku kecik , da beso tak de plak panggil , cume ade la sorg dua yg panggil , dan bile aku da besa nieyh , aku saje mengimbau balek name gembeng 2 . 


skrg bile aku ade masalah , aku akan pendam sajek , dan bile rase simpanan didalam aty aku nak meletop .
ha ! amekkaw ! meleleh air mate 2 . sungguh memalukan . 
kdg² dpn kawan aku pown aku nages , ish ! malu ! tp aku lebih suke lepas kan perasaan yg aku simpan dari teknik menangis , biar la org nak ckp ape , yg penting aku saje yg taw , dan dari menangis 2 , wat aku lapang dada lepas 2 . yeah !

pade yg bertanye , dan perihatin sgt at gembeng 2 , terima kasih la ye ,
aku tak kan ubah kowt nick aku 2 , HAHA , law korg tak suke , ade makss kesah kew noks ! 
tidak pon . oke la . (-_-") . sakarang korg jgn pelik la , y aku g taruk name 2 at FB aku , or mane² lelaman sosial yg laen nye . HAHA , bye² . harap puas ati la dgn jawapan aku ye .
\(o_-)/

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...