Sunday, December 26, 2010

Kasut Bata .

wooot , wooot !
kembali :)
jarang betul skrng aku nak menupdate entry .
busy la jugax , ye la . sibok nak naik praktikal .
td senang enak menonton Tb , 
tibe² ade plak cerite ttg kasut at TV3 . cekerama td .
time nieyh lah , sibuk plak aku nak mengimbau zaman kegemilangan :)
mcam² lah kan dulu .
budak sekolah plak sibuk nak nek sekolah .
huh ! byk bnd kan nak buat .
time nieyh semua nak baru kan .
ye la . tak nak lawan dgn kawan .
kasut mesty baru .
OMG ! time nieyh mula lah nak memujuk mak @ bapak , nak kasut baru kalau tak .
ade yg tak nak g sekolah besok .
wuuuu ~
[kisah benar]

memandang kan time 2 mak bapak kite agak kesempitan wang .
demi anak² sanggup die berkorban utk anak2 die [seperti aku]
derhake nye aku dulu . ouh ! (-_-") [menyesal]
tp skrng aku da tak cm dulu . ye la dulu kan bebudak lagi .
jiwe memberontak . HAHA .
ape org ade aku nak . mesty korng pown same kan .
ngaku la :)
kih3 .
aku ade terigt . aku rase time 2 aku darjah 6 .
ha ! glamour ngan kasut BATA tapak hijau .
penah dgr ?
HAHA mesty korg ade yg penah pkai .
sape yg tak de kasut nieyh dulu kire tak in lah at sekolah 2 .
HAHA .
aku pown ade jugak . sbb time 2 semua kawan² aku pkai kowt kasut nieyh .
so menjadi kegilaan budak² sekolah aku memakai kasut BATA tapak hijau .
meyh aku tunjuk at korg , yela mane taw ade yg lupe daratan ttg kasut nieyh :)


gambar by Google 



sempoi kan kasut die , percaye or tak ,
kasut menjadi kegilaan budak sekolah , 
ranting tertinggi agknye .
HAHA :)
sweet , tp lpas 2 aku dah tak reti nak pkai kasut bertali ,
yela setiap pagi kalau aku nak pkai kasut bertali .
bapak aku lah jd mangse aku , suro pasangkan tali kasut 2 .
aku form 4 aku start pkai kasut lekat . jename BATA BFrist .
yg nieyh plak tapak biru , murah . aku suke ! :)
mcm budak² sekolah rendah kan ,
HAHA , nak mcm mane kasut yg mudah simple , ringan senang nak berlari .
then tak de lah nak membetul kan tali jek . ye tak ?
huhu .

skrng dah berape tahun meninggalkan zaman persekolahan , baju putih , tudung putih , kain biru tua 
kain biru mude . wahhh ~
rindu betul zaman 2 :)
k la sox nak sambung ttg sekolah lg , tp .
HAHA ttg bnd len :)
daaa ~





No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...