Tuesday, December 21, 2010

2010 ! yeay :)

woooot , woooot .
assalamualaikum . 

kembali menconteng blog , 
kemungkinan tahun 2011 agak busy utk menconteng blog ,
busy sbb PRAKTIKAL .
yea ! byk bnd baru yg perlu buat pada tahun 2011 ,
2010 hampir kepenutupnya .
byk cabaran dan dugaan 2010 nie .
byk azam yg tak tercapai oleh aku .
ouh ! kalau pk kan azam , [bukan azam name org , oke ! :)]
byk yg belum tercapai . antara 1 nye DIET , yeah !
bile agknye aku nak konsisten ttg diet nie ,
Ouh Memang Gile , bile dipkkan balek .
skrng aku tgh start menggunakan diet kaborhidrat , [diet tanpa makan nasi]
nie pown jiran aku yg suggest ttg diet jgn makan nasi .
BERHASIL !
walaupown bahaye , 2 saje pekare yg buat aku senang .
da lame aku buat , tp tak penah konsisten , buat sebulan makan balek nasi .
HAHA , disiplin tak kuat kowt . biase la , kalau dok uma ,
mak masak sedap² , 
tak makan lauk sedap ngan nasi tak nikmat , 
kita kan org malaysia . biase la kalau nasi 2 , menu harian kan ,
kita bukan amerika . huhu .



Skrng aku da start da mula kan diet aku tuh , hope , disiplin aku kuat la kali nieyh , jgn sebulan da sibuk cari nasi , HAHA ,
diet mcm nieyh mujarab , walaupown byk kelemahan , mule² korg akan rase pening , bdn lemah , ye la tak de tenage .
tp da lame and da biase , da kurng da cm 2 .
dan konsisten kan bout senaman , time diet , aku akn buat sit up . or star jump . dalam 20 mint star jump dan sit up 30 bgun pg , dan 30 sebelum tido .
sebulan korg bule rase perubahan , bile org sekeliling korg akan ckp ,
korg da kurus , ha , tak percaye cube la , dan amalkan minum air masak byk² 
:))

lagi 1 aku terigt ttg 2010 , byk perkare yg berlaku ,
klaka , sedih , huh ! mcm² .
oke . ttg 2 aku akan smbung bahagian 2 penutup 2010 .


Skrng nak kongsi bout result exam aku utk sem 5 ,
Alhamdulillah , aku Lulus , walaupown tak dpt dekan ,
tp aku berbangga dengan usaha aku , tanpa meniru .
yeay ! dan kawan² aku , TAHNIAH ! aku ucapkan kat korg .
GOOD LUCK , utk PRAKTIKAL tahun depan .
:)

stop menconteng ,
bersambung ~

   






No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...