Sunday, December 26, 2010

kenangan Sekolah :) OMG ! gojes .

ngeeeng ! 
hehe . mcm nek moto plak kan .
okayy okayy .
Assalamualaikum :)
[jawab ye , tak jawab dose]

ape yang aku nak membebel ek , ari nieyh .
agk busan la , tp sebentar lagi mau pulang ke kampung .
tgk nenek aku :))

tgh sesedap aku melayan lagu feminin (KINI) kat dalam laptop aku ,
ntah mcm mane la kan , otak aku buleyh plak nak teringt zaman sekolah dulu .
Eh ! kejap , ape kene mengene lagu 2 ngan sekolah .
Oh My ! aku pown tak tau lah .
Abaikan (-_-")

Lg pon budak² kan dah nak nek sekolah kan , saje lah , nak rewind zaman kegemilangan aku tuh .
tup , tap , tup , tap . dah nak 3 tahun meningalkan sekolah menengah 2 .
Lame jugax la kan :)
wah ! perkare paling aku seronok , time aku Form 5 dulu .
senior lah kata kan .
yep ! aku time 2 kelas ADIL @ 5 ADIL , aliran PD+ART+ERT= ??? [tak de jwapan]
HAHA , kire aku kelas ke 5 dari 8 kelas , .
SEKOLAH MENENGAH KEBANGSAAN ADELA , KOTA TINGGI JOHOR .
Terdiri dari kelas :
First kelas : Bestari 
Second : Yakin 
Third : Wawasan 
Four : Maju 
Five : Adil 
six : Damai 
Seven : Setia 
Eight : Mulia

Nak katekan , kelas aku kowt paling degil , sbb segala mafia ade kat kelas aku .
Ops ! bukan mafia , HAHA , kang ade plak aku kene Sue .
maty aku .
dah dah , aku teruskan cerite .
Yela , budak kelas aku degil kowt ,
idop bepuak puak , gilew ko !
mesty la , Sekolah dulu , ade budak pndai , ade budak tak campur org , ade budak ntah dtg dari planet mane , ade budak ya Ampun degil nye , macam macam .
jenis aku . HAHA . sempoi kowt .
ye ! aku at dalam kelas dulu ade group .
kami Ber4 . Ayu , Myga , Masuraya . then aku .
then tambah geng² len , citot , jemah , aimi . campur dak kelas seblh , ecot . ramai kowt time nieyh .
kire aku mase sekolah suke sgt Ponteng , so jarang a ade kat sekolah ,
ponteng ponteng aku , aku dok umah jek [jgn tiru aksi ini]
HAHA .

Dulu² mals kan nak bejalar , Lg² kelas Math .
sumpah la , aku susah sgt nak belajar , mbe² aku buku tulis da berdouble² , aku hampeh , 1 jek la buku tulis math aku , HAHA , tp da nak SPM , amek ko , struggle ! HAHA .
result pon terok , [budak² skrng jgn meniru seperti aku]

Lg 1 , aku mmg mls kowt nak pegi kelas tmbahan , 
ah ! same jek aku ngan mbe2 aku yg len 2 .
ade ajek nak lari balik .
HAHA . 
cikgu aku masuk depan , kiteorg kuo dari belakang ,
Terok betul ,
Ari² kene thn kat perhimpunan , Sbb tak dtg kelas tambahan .
Habis kene Rotan ,
Alah ! rotan jek kowt , huhu .

Cikgu aku dulu semua mafia ,
Garang ,Lg² Cikgu disiplin .
semua lari lintang pukang . sekolah korg pown cm nieyh kan .
HEHE .

Ckp Pasal perhimpunan , korg mesty tak suke Perhimpunan ary isnin kan .
ye la , lame 2 . then ade plak Sport cheak .
OMG ! time nieyh la . mule nak sembunyikan bende2 yg tah pape .
yg tak pakai lencane , mule la nak pasang .
HAHA . yg tudung pendek , mule lah nak cover .
Baju pendek la , kasut 2 la , stokin nieyh la , byk² kene tahan la , masuk buku disiplin .
Aku ? tak penah masuk buku disiplin :) sbb Aku tak de kesalahan ttg pakaian .
Baik nye aku dulu , HAHA .

 


Rindu gile nak pakai baju sekolah aku yg nieyh .
Oh .baju aku dah penuh signature budak kelas aku dah .
dah lame kan , tinggal sekolah , seronok jd dak sekolah , ary2 dapt wet :)
HAHA , meronggeng nek moto , merempit . HAHA .
nak ukur jalan . semua 2 , da tinggal kenangan .
sbnarnye byk , cume pnt lah nak type . nieyh pown dah berjele2 :)

Aku rindu baju nieyh :

Kpd Candidates PMR n SPM 2011. Good Luck :)
Selamat memasuki alam persekolahan :)
Fullstop .

P/S : mau siap2 nak balok kg sebenarnye . terpakse stop .

Jumpe lagi (^_^)






No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...