Tuesday, December 21, 2010

kehilangan nye sungguh terase ;(

sorry to readers ;(
lame ta update entry , 
mengambil mase yg lame utk mengupdate , kerane baru saje kehilangan .
yea ! sungguh terase akan kehilangan itu ,

sebahagian besar dari hidup aku .
dye pergi buat selame² nye .
aku menjage nye ketika sakit hingga dye pergi di pangkuan aku sendiri . Sayang ! aku rase kesal , meninggalkan nye selama sebulan kelmarin , aku balik dye jatuh saket . sedih aku lihat penderitaan yg die tanggung . sungguh perit .
Hingga ke hary ini aku masih terase kehilangan nye .
tanggal 18 dec 2010 . pukul 11.55a.m , die pergi selame² meninggal kan aku .
die adelah kucing kesayangan aku .
ye , walaupun die seekor kucing , tp die amat bermakne dalam hidup aku . sayang umur nye tidak panjang . 
aku redha , dgn ape yg terjadi . kenangan bersamnye hampir 6 tahun , membuat aku terase kepergiaan nye .
moga die aman di sane , aminnn ~ 


 kenangan bersama ABU .
2004-2010
 

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...