Wednesday, December 29, 2010

Kembali tersenyum :') & 2011 .

Look ! Entry aku bertajuk kembali senyum :') [bukan lagu izwan pilus keyh] .
HHEHE . aku kembali tenang dgn kehidupan aku .
Alhamdulillah dye kembali jua :) .
Suke sgt . aku boleh wat kerja dgn tenang sekarang .
Tengs cyg . Love U ! Hati riang ria da nieyh . mao jmp dye .


Now nak fokus at Praktikal . menghitung hari jek .
2011 da nak dtg . wooo ! Azam taun lepas bawak ke taun dpn .
byk lagi benda yg tak tercapai . Try wat yg terbek utk 2011 .
umur meningkat 21TAHUN , Ouh My ! da bule g mengundi . HAHA :D

Mencari keadaan yg selesa utk 2011 . InsyaAllah .
Menjadi yg Terbaik utk tahun 2011 .
2010 Byk kenangan . LOVE U lah !

Kpd Kawan² , aku sentiase syg korg oke !
InsyaAllah , aku tak kan lupe kn kowg .
Tahun 2011 , lebih kepada Family dan si dye .
Kawan always be my side . TP aku mau lebih kan Family dan si dia .
InsyaAllah law ade mase :) .

Ha , 2011 , membuatkan idop aku lebih matang dan berdikari .
huhu , mau stop la .
nanti aku cerite pasal rumah sewa aku :)
pyee .

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...