Wednesday, December 29, 2010

Menanti yg tak pasty :'(

hye readers .
mcm mane korg ary nieyh ? oke ? K.O ?
atau biase² jek.
ary nieyh aku busy ckit , menguruskan al rumah yg bakal disewakan nanti ,
skrng rumah 2 da setel tinggal nak punggah brg jek . td aku sibuk mencari brg keperluan aku , utk kat rumah sewa 2 nanti . yela la , isnin depan 3/1/2011 da start praktikal , then jumaat da masok uma sewa 2 . sebenarnye berat hati nak ke sane , ntah .

Mood aku skrng agak tonggang langgang , ye la sibuk melihat org len bahagia , aku plak ditimpe derite.
knp jd cm 2 ? ?
aku pown ngah cari jawapan nye . Single , itu title aku skrng . aku emang tak nak . ye sumpah aku still syg and cinta die . Mybe jodoh kan . walaupown aq menyingle hanye sementare . sbagai seorg perempuan yg berjiwe and dalam hati ade taman . aku tetap rase kecewe . aku terlampau syg dye !
AZMAN B. SANIP ! sumpah ! aku cinta dye . walaupown dye da tak de dgn aku .

[Syg cyg sgt²]

 Aku sdg bermusahabah diri , mencari kesalahan yg tak pasty . Tp aku emang bersala . aku tak dpt bahagia kan dye . Aku bukan seorg Gf yg sempurna , Tp aku berusaha utk mengubah 2 semo.
Akhirnye aku tumpas juge dgn peperangan diri aku sendiri , aku kehilangan dye yg aku syg .
Aku terpakse redha dan memberi ruang utk dye . antara meneruskan hbugan ini @ tidak ,aku cuma bersedia ke arah Positif . Tp sumpah , aku tak snggup kehilangan dye . aku perlukan dye . semangat dye yg selalu disisi . ntah la . aku harap dye dpt menenangkan diri dye .
Cyg B still Tggu Cyg walau ape yg terjadi . b taw semo nieyh sala b , b Mintak maaf :( .
I LOVE U ! NEED U ! maaf lg sekali :(

P/S : mendoakan yg terbek dalam hubugan nieyh , berharap sgt dye kembali . amin .


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...