Thursday, January 20, 2011

jarang MengUpdate & perempuan Gedix !

hish ! ape na jd nieyh ! . 
aku da cm kene sakit mental .
uwaaa ~ sedeyh nye rase .
2011 tahun menguji kesabaran aku :(
ye aku sekarang memang jarang mengupdate . busy sgt .
kat opis melambak keje .
2 satu , boss aku plak 2 suke bg kerje byk2 .
thatsy la aku jrng mengupdate skrng .


1st 
nieyh emang menguji sgt2 ,
Tempat Praktikal aku dgn boss nye sekali .
Oh my ! ape kess kah dye nak wat aku dan kawan²
tekanan kuat sgt , menyebabkan semua org bule saket mental .
boss aku terlalu cerewet and perfect ,
aku tak bule mention name die nieyh (menjage privasi)
gilew ko . da cm kess buli dah . aku buat senget sikit direject .
sedeyh rase aty . law bule na menangis da  menangis da aku ,
yang tak tahan , dye bule ckp mangkuk ayun ,
eh ! ta de adab kew ? sala sikit jek kowt .
DAMN !
kami hanya bule bersabar :(
hanya tinggal 2 bulan lebih ag .
itu saje yang aku bule ckp skrng .

2nd
kepada perempuan gedix di sane . bukan anda , atau pown anda .
hanya yang terase sahaja .
yup ! aku sgt bengang dengan perempuan nieyh , ye ko yang bace 2 !
(law die bace a)
ish ! kami tak puas aty ngan ko , skrang sape ek yang wat cerite ?
ko kew kami ! nak kami tunjuk bukti yang kukuh kew ?
tak nak kan ! aku taw ko an baru kuo kandang thatsy a ko jd cm 2 .
haish ! sabo jek ngan ko , aku da ckp byk kali .
aku still nak tlg ko ! tapi pew ko wat !
ko yang tunjuk an aib ko at org la perempuan !
jgn nak salah kan org len , skrng org taw sape ckp betul dan sape ckp salah .
pastu ko plak nak tutup salah ko dengan wat cerite yang ko tak nak dok ngan kiteorg .
pegi MAM la ko perempuan !
aku da ckup bersabar ngan ko , baru skrng ko rase tak sesuai ddk ngan kiteorg !
bpew tahun ea ? ko kawan ngan kiteorg?
3 hari ke ? ko nak ckp cm 2 ?
BLAH A KO ! aq bersabar keyh !
ckup a ! aku mls da nak amek tahu pasal ko lg !
FULLSTOP !
ALLAH BAYAR CASH LA !
Astarfirullahalazim !

P/S : setiap tahap kesabaran ade had nye . jgn wat org lain jd saket mental !
terima kasih !

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...