Saturday, January 22, 2011

Saya rindu kan dye !

Mengenangkan Title aku yang diatas 2 ,
agak cm haram kan ? 
Rindu ? ye ! sumpah aku rindu dye ! bukan ko dan ko !
HAHA . opss ! aku rindu semua tp dye aku pling rindu :)
Walaupown kejap bersama , tp ntah a , kami like ade kimia .
ceiitt ! KIMIA , like a melda song . HAHHA .


Korg agk aku cerite nieyh sape ?
Aku tau mesty korg ade fikir BF aku ryte ?
jeng , jeng , jeng !


Dye ! NOOR ZUNAH ISMAIL !

ye ! kawan aku , kawan terhebat aku !
gagah lagi tampan + kachak = Chumeelll !


Rindu sgt seyh ngan dye , byk sgt kenangan ,
ye ! dye da cm adk beradik aku !
sumpah aku rindu dgn dye ,
tido same , lepadk same , kemane bersame !
ble agknye nak cm 2 lag ?
hurm :(
sedeyh ! 


Zuna a.k.a Zue ! ye ye ye dan ye ! 
aku rindu ko !
tak sabar nak meet ko !


Miss miss miss dan miss ko ! 
♥ syg ko kawan !
:)


HADIAH UNTUK KO :)


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...