Sunday, January 23, 2011

Yuna Versi Chumell & Suami kaya :)

Mari Membace .
heuuheuu !
:)
membaca ea , ye la membaca la kan , tak kan mengeja plak ,
ish pew a aku nieyh kan merepek saje.
ha ! meyh aku nak story 1 cerite yang tah papew ntah ,
mlm semlm punye cerite .
aku nieyh pergi la makan malam dekat kilang kakak aku ,
nak di jadikan cerite la .
anak kawan kakak aku nieyh .
aku mention name dye ye , 
MIZA , (maaf tak sempat mengambil gambar)
adik miza nieyh bule panggil aku ,
KAKAK YUNA .
wah ! gojes ko seha .
Budak 2 bule panggil aku kakak yuna ,
siap kate aku nak nyanyi kat makan malam 2 .
apew dye tak tgk saiz badan aku yang chumel nieyh .
HAHAHA , adik adik ~
tp aku ? aku YUNA versi CHUMEL .
HAHAHA .
Tengs la kat adik Miza 2 :)
 Sayang la kat Adik MIZA :) 

Ade lagi 1 cerite , kawan kakak aku india ,
dye ckp : kalau bangsa india perempuan yang ade lesung pipit , 
akan dpt suami KAYA ! wah ! dengan bangga nye aku tersenyum .
InsyaAllah . Aku doa kan si dye dpt kerja yang bagus²
Amin ~

 Saya Akak Yuna Versi Chumel :DD

P/S : Jangan la aku cpt berbangga :D

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...