Thursday, March 3, 2011

hati yang rosak ? kite bako ! bako !

Assalamualaikum pembuka bicara.
Fulamak ! aku terlalu formal tak ?
HAHA .
maaf ! sudah sekian lame aku tidak mengupdate entry baru ,
yee ! aku terlupe atau sengaje atau aku kesibukan di opis ?[dalam keadaan kebinggugan]
HAHA, maaf lagi sekaly.
sekarang baru ade mood ckit lah kan nak update entry baru,
kalau tak HAAREEMM ! busy ajek laa kan ,
kesihatan aku tidak mengizin kan tok minggu ini.
uwaaa ~ mood : feel sick :( .

da ! da ! forget bout aku saket 2 ,
noww ! kite teruskan agenda kita sebenarnye ,
disini aku ingin menegaskan , bahawasanya aku adelah seorang yang penyimpan segale sengsara ,
walaweyhh ~
bila aku pikir balek , da berape byk aku simpan dalam ati aku nieyh .
rase² korg la kan , hati aku jadi rosak tak ekk ? [konpius]
berkecil hati , termakan hati semua mengait dengan hati la .
sedeyh weyhh , aku tahan sampai skrng , aku tak tau la , bila aku nak lepaskan semua nieyh.
lagi²  dengan dia !
bersabar jekk okayy . aku akan cool , Maaf la .
aku terlalu makan hati dengan ko ,
lepas nieyh aku bule idop dengan aman .
ceewaahhh ! bule kew cm 2 ?
tak kekal aku idop kat dunia niey ,
sob sob :(
mungkin bila aku pergi jao , aku bule lupakan semua nya , tp bukan ko .
cuma lupakan pe yg aku perlu lupakan.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...