Monday, March 21, 2011

mengimbau zaman kegemilangan :)

Salam kehadapan yang berhadapan dengan PC lu org ataupon Laptop lu org .
Wah ! nampak nye bahasa aku semakin ganas ! warrrrr ! [ganas tak aku?]
HAHAHA :D .
dah lama rasanye aku tak menghapdet ini Belog kan ?
hehe busyy , praktikal pown dah nak habess :))
Rasanya malam nie aku mau cerita panjang cikit kowt .
Ntah laa kann , tetibe teringat zaman aku masih bantut dan kurang tumbesaran dari sekarang nieyh yg dah terlebih2 gamak nyaa ~
yaa ! Zaman tuu , bukan zaman logam bukan zaman batu , tetapi Zaman Kanak2 yg riang gembira bermain kesana dan kesini tanpa halangan untuk pergi kesekolah , berkerja , dan sebagai nyaaa ,

Wooohuu ! mengimbau zaman aku dulu , yang masih aku ingat laa knn .
time aku kecik2 aku nieyh mengalah kan JANTAN [bahasa kasarnyaa]
ye laa , aku kan gojess , WAHAHA :D
tak de laa , dulu aku seorang yang gagah bersama2 jiran kesayangan aku di FELDA 2 .
mereka adalah sahabat yang sejati , tp skrng semua dah besauuu !
mereka yang mengajar aku erti kanak2 , HAHA [ayat serabai]
ha ! dorg lah aja aku mandi paya , kumpul besi nak jual , men gasing , men guli men semua yang mengenai permainan aku men . Rindu plakk ngan dorg :))
Time paling best mase makan tengah hari , mase nieyh aku ngan jiran2 aku yang lain , [endi , dahlan , padil , bunge , alise , nadiah] akan balek kerumah membungkus makanan tengah hari 2 , tok kteorg makan dekat rumah si Dahlan nieyh , tak ke gojess :)
kadang2 2 sampai makan kat atas pokok gajus kat rumah endii :) HAHA , tp malang aku tak berkesempatan nak cm 2 lgg . rinduu .
dan bile nye plak aku nak mandi kat paya , mancing ikan , bawak basikal dalam kebunn ,
men pondok2 sampai terbakar belakang rumah org , ouh ! bilakah ituu . bilaaa ! [jiwa aku memberontakk]
Tidakk !

aku rindu kan zaman ituu :) tak fikir apa pown , idop berdikari :)
BEST !

bila time puase lagi bestt . Habis semua rumah org kteorg firee !! [waachhaaa]
HAHA aku join jekkk , skrng nak men bunge api time raye pown susahh , semua da keje ,
laaa , bile lah aku nak cm 2 . tgk kan ajek lahh ank buah aku 2 men . sob sob sob :((

OHH ! kawan kesayangan memerangkap jiran2 kuu , rinduu siot time memude duluuu :))
egtt ! lepak lah ko kat rumah cikyah . sebelum ko dilepak kann . HAHA .
lepak di bawah lampuu jalann ,
 sbnarnyee byk lagi cerite aku tak tau lah nak mula dan akhir nye mcm mane pengalan 2 sungguh bermakneeee .

P/S : simpan lah kenangan korg 2 sampai hayat korg sbb 2 semua boleh wat korg hepyy :))

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...